Archiwum, Program zajęć dla dzieci, XXIV edycja, Warszawa
Spotkanie I. Gimnastyka umysłu, czyli jak uczyć się szybciej i osiągać lepsze efekty
Termin spotkania: 8 października 2019 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Jak skutecznie zarządzać czasem przeznaczonym na naukę? Wystarczy poznać strukturę własnego mózgu i świadomie wykorzystywać możliwości obydwu półkul mózgowych. Pomocne mogą być przy tym techniki zapamiętywania, szybkiego czytania, skutecznej koncentracji oraz tworzenia skojarzeń.
Warsztaty:
Prowadzący: dr Katarzyna Mikołajczyk
Spotkanie II. Dlaczego jedne kraje są biedne a inne bogate?
Termin spotkania: 22 października 2019 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Czym jest dobrobyt? Czym jest rozwój gospodarczy i od czego zależy? Najważniejsze czynniki sukcesu polskiej gospodarki.
Prowadzący: dr Wojciech Kurowski
Spotkanie III. Rola marketingu we współczesnym biznesie
Termin spotkania: 5 listopada 2019 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Marka. Podstawowe narzędzia marketingowe. Marketing Mix.
Prowadzący: dr Patryk Dziurski
Spotkanie IV. Tworzenie produktu turystycznego
Termin spotkania: 19 listopada 2019 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Co to jest turystyka i od kiedy się ona rozwija? Czym jest potencjał turystyczny i jak mu daleko do produktu? Kto tworzy produkt turystyczny? Czy można rozwijać produkt turystyczny nie mając walorów turystycznych? Filary produktu turystycznego: miejsce, ludzie i promocja.
Prowadzący: dr Michał Koskowski
Spotkanie V. Rola banku w gospodarce
Termin spotkania: 26 listopada 2019 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Prowadzący: Maria Andrzejak
Spotkanie VI. Praktyka i inspiracje biznesowe
Termin spotkania: 10 grudnia 2019 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Skąd się wzięła przedsiębiorczość? Omówienie pojęć: przedsiębiorca, klient, produkt, zysk, kanał dystrybucji. Wyjaśnienie czym jest model biznesowy.
Prowadzący: Krzysztof Rek