Obszar tematyczny: Dziecko i media
Temat: Kształtowanie kompetencji medialnych poprzez wychowanie

Współczesne i przewidywane kierunki rozwoju mediów. Media a zagrożenia wychowawcze u dzieci i młodzieży. Problem nadmiaru informacji a dokonywanie wyborów. Znaczenie kompetencji medialnych. Kształtowanie postaw wobec mediów: aktywnej, świadomej, krytycznej i selektywnej. Potrzeba edukacji medialnej w domu i szkole – praktyczne porady, inspiracje wychowawcze.

Loga organizatorów

PARTNER GŁÓWNY EUD

Narodowy Bank Polski

Polecamy artykuły

Jak nauczyć dziecko oszczędzania. Kilka praktycznych i skutecznych sposobów., Monika Rosmanowska, Dziennik "Metro"

Finansowej niezależności i gospodarowania nawet niewielkimi kwotami warto uczyć już najmłodszych. Jak to zrobić i kiedy zacząć - radzi Bartosz Majewski ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

"Prysznic emocji" - dlaczego dzieci nudzą się w szkole?, Marzena Żylińska, Tygodnik "Polityka"

Rozmowa z neurobiologiem Geraldem Hütherem, profesorem Uniwersytetu w Getyndze, o tym, dlaczego dzieci nudzą się w szkole i co zrobić, żeby mogły rzeczywiście czegoś się tam nauczyć.

zobacz więcej »

Polecane książki

Pieniądze nie rosną na drzewach, Paul Mason i Mike Gordon

„Jeśli chcemy pojechać dokądś autobusem, kupić sobie napój, iść do kina albo zrobić jedną z tysięcy zwykłych rzeczy – czego potrzebujemy?...

zobacz więcej »