Konkurs "Mój biznes" - werdykt

Kochani,

Nasz konkursu "Mój biznes" dobiegł końca. Jego Uczestnikom gratulujemy przebrnięcia przez wszystkie etapy zmagań konkursowych i dziękujemy za wspólną zabawę. Głosującym i komentującym rówież składamy podziękowania. Wasze punkty i komentarze działały na nas wszystkich mobilizująco.

A oto Werdykt Szanownej Komisji:

I miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 500 zł otrzymuje IZABELA JABŁOŃSKA. Izę komisja doceniła za opracowanie szczegółowej mapy biznesowej okolicy wraz z ogólną prezentacją miejscowości, ciekawy pomysł na otwarcie księgarni, będącej miejscem spotkania z kulturą, w której klienci mogą zamówić kawę; za znakomicie opracowaną analizę strategiczną wraz z obszernym opisem szans i zagrożeń oraz profilu klientów i konkurencji, a także za przygotowanie pełnego atrakcji dnia promocyjnego, podczas którego dzieci i młodzież będą mogli uczestniczyć w kursie szybkiego czytania oraz pięknego plakatu promującego to wydarzenie. Zobacz pracę Izabeli z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

II miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 300 zł otrzymuje MAREK NIEDŹWIECKI. Komisja doceniła Marka za wyjątkowo dokładną analizę otoczenia i wyciągnięcie trafnych wniosków oraz zaproponowanie nowego biznesu - centrum rozrywki dla młodzieży Fun Galaxy wraz z obszernym uzasadnieniem, za znakomicie przygotowaną i kompleksową analizę strategiczną, zawierającą opis zarówno konkurencji bezpośredniej, jak i pośredniej, a także za świetny projekt kampanii promocyjnej pod wielce intrygującym hasłem i pomysł wykorzystania ambasadorów. Zobacz pracę Marka z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

III miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 200 zł otrzymuje ALEKSANDRA SILKOWSKA. Olę doceniono za wyjątkowo oryginalny pomysł na biznes "Drink Drink", dzięki któremu dzieci na placach zabaw nie będą musiały kończyć zabawy z powodu pragnienia, za profesjonalne przygotowanie analizy strategicznej i uwzględnienie potrzeb nie tylko najmłodszych, ale i dorosłych trenujących Nordic walking, a także za znakomicie przygotowaną kampanię promocyjną wraz z kolorowym plakatem i bardzo atrakcyjnym logo. Zobacz pracę Oli z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

Specjalne wyróżnienia otrzymują:

Oskar Banasik za bardzo praktyczny pomysł utworzenia myjni samochodowej w centrum miasta i ciekawe uzasadnienie, za zwrócenie uwagi na wpływ okresu świątecznego na korzystanie przez klientów z usług myjni, a także za świetnie przygotowany plan dnia promocyjnego, którego jednym z punktów jest prezentacja urządzeń czyszczących.

Bartłomiej Biadoń za przygotowanie bardzo szczegółowej i kolorowej biznesowej mapy okolicy oraz interesującą propozycję wypożyczalni gier, a szczególnie za pomysł wymiany gier między klientami, za profesjonalnie przygotowaną mini analizę strategiczną i kompleksowy profil potencjalnych klientów oraz za atrakcyjny plan dnia promocyjnego, podczas którego klienci nie muszą martwić się, że będą głodni, a także za piękny plakat.

Jagoda Błaż za sporządzenie profesjonalnej biznesowej mapy okolicy i zaproponowanie biznesu w postaci usług weterynaryjnych, łączącego potrzeby okolicznych mieszkańców z własną pasją, za przygotowanie kolorowej listy potencjalnych klientów i ich ciekawy opis, a także za drobiazgowe zaplanowanie atrakcyjnego dnia promocyjnego i innych elementów kampanii promocyjnej.

Filip Bobrzyk za wykorzystanie atutów swojej miejscowości i zaproponowanie oryginalnego pomysłu na ekstremalny biznes łączący pracę z miłością do sportu, za znakomicie przygotowaną analizę strategiczną, w której zawiera się opis bardzo wielu szans i zagrożeń oraz właściwie zidentyfikowanej konkurencji, a ponadto za różnorodne pomysły promocji własnego biznesu, z reklamą w karcie dań pobliskich restauracji włącznie i przygotowanie planu wiosennego i zimowego dnia otwartego.

Mateusz Chełstowski za przygotowanie szczegółowej mapy okolicy według profesjonalnej procedury i ciekawy pomysł "klubo-czytelnio-kawiarni" wraz z uzasadnieniem popartym danymi statystycznymi, za bardzo dokładny opis potencjalnego klienta Happy Face oraz wskazanie szans i zagrożeń, a także za zaproponowanie wielu metod promocji biznesu, również z udziałem znanych autorów książek dla dzieci i młodzieży.

Ewelina Czudec za ciekawą propozycję utworzenia klubu fitness wyróżniającego się bardzo bogatą ofertą (m.in. Zajęcia "Muzyczna figura" dla kobiet i "Boskie ciało" dla mężczyzn), za wyłonienie szans, które pozwolą osiągnąć biznesowy sukces oraz za świetny plakat reklamowy ilustrujący efekt ćwiczeń, a także za wiele niespodzianek przygotowanych dla klientek i klientów klubu.

Miłosz Estko za wskazanie dokładnego miejsca powstania nowego biznesu - sklepu komputerowo-usługowego Elektro-Pro, w którego ofercie znajdzie się nauka obsługi komputera, za ciekawą analizę strategiczną i zwrócenie uwagi na integrację pokoleniową mieszkańców oraz za zaplanowanie bardzo atrakcyjnego nocnego eventu z cennymi nagrodami.

Kinga Hacaś za przygotowanie dokładnego opisu przedsiębiorstw działających w najbliższej okolicy i ciekawego pomysłu salonu kosmetycznego "Lila”, oferującego nawet kąpiele w czekoladzie, za obszerną analizę dalszego otoczenia zawierającą wskazanie wielu czynników wpływających na sukces biznesu oraz szczegółowy profil potencjalnych klientek, a także za kompleksową kampanię reklamową, pomysł darmowych zabiegów z okazji Świąt dla stałych klientów i atrakcyjny plakat informujący o dniu otwarcia, podczas którego będzie można spotkać doborowe towarzystwo.

Kamila Kwiatek za szczegółowe i kolorowe opracowanie mapy oraz za propozycję nietypowego biznesu, jakim jest firma zajmująca się fotowoltaiką, za zwrócenie uwagi na możliwość wykorzystania ekologicznego oświetlenia przy tworzeniu nowych parków i placów zabaw oraz wyróżnienie dwóch grup klientów - indywidualnych oraz instytucji i urzędów, a także za zaplanowanie "Dnia ekologicznego światła" i przygotowanie przyciągającego uwagę plakatu.

Mikołaj Legutko za szczególnie trafny pomysł nowego biznesu oferującego starszym osobom różnego rodzaju niezbędne usługi i znakomite graficzne przygotowanie prezentacji, za uwzględnienie oficjalnych danych z kancelarii parafialnej i bardzo trafną analizę strategiczną oraz odważną dyskusję z dorosłymi komentatorami, a także ciekawy sposób na promowanie swojego biznesu wśród potencjalnych klientów i atrakcyjny plan dnia promocji z warsztatami pt. "Poznaj historię innych".

Mikołaj Legutko za szczególnie trafny pomysł nowego biznesu oferującego starszym osobom różnego rodzaju niezbędne usługi i znakomite graficzne przygotowanie prezentacji, za uwzględnienie oficjalnych danych z kancelarii parafialnej i bardzo trafną analizę strategiczną oraz odważną dyskusję z dorosłymi komentatorami, a także ciekawy sposób na promowanie swojego biznesu wśród potencjalnych klientów i atrakcyjny plan dnia promocji z warsztatami pt. "Poznaj historię innych".

Katarzyna Markuszka za przygotowanie ręcznie malowanej uroczej mapy i trafny pomysł baby sittingu na osiedlu pełnym młodych małżeństw, za profesjonalnie przeprowadzenie analizy strategicznej i opis potencjalnego klienta oraz znakomity plakat promujący dzień otwarcia, podczas którego zainteresowani będą mogli uczestniczyć w warsztatach plastycznych (zapewne prowadzonych przez samą Właścicielkę!) i skorzystać z porady dietetyka.

Zuzanna Maruszewska za precyzyjne opracowanie biznesowej mapy okolicy oraz zaproponowanie i uzasadnienie bardzo oryginalnego biznesu, jakim jest "Świat Wody", czyli wypożyczalnia wody i śniegu, wyliczenie wielu ważnych szans i zagrożeń decydujących o sukcesie firmy, łącznie z odniesieniem do planów budowlanych miasta oraz za przygotowanie ciekawego planu dnia promocji, podczas którego klienci będą mogli posłuchać wielu interesujących prezentacji, a także za fajny plakat reklamowy.

Tomasz Michalczuk za dokładne rozpoznanie okolicy biznesowej i precyzyjne wskazanie miejsca powstawania biznesu, jakim jest sklep sportowy połączony z siłownią "Sportimus", za określenie najistotniejszych cech dalszego otoczenia i pomysł nawiązania współpracy z zakładami bukmacherskimi, a także za projekt kompleksowej kampanii promocyjnej.

Wiktoria Mieszała za bardzo pomysłowo przygotowane biznesowe mapy okolicy obejmujące zarówno punkty handlowe, jak i punkty usługowe oraz ciekawą, dobrze uzasadnioną propozycję biznesu w formie kompleksowego Salonu SPA, za szczegółowe opracowanie analizy strategicznej, łącznie ze zlokalizowaniem konkurencyjnych firm, a także za dzielną obronę własnej pracy w obliczu pytań dorosłych, a także za przygotowanie atrakcyjnej propozycji dnia otwartego, podczas którego klientki będące mamami, nie będą musiały martwić się o swoje pociechy.

Paweł Mikita za ciekawą propozycję Korepetytorni, z której będą mogły korzystać dzieci z pobliskich szkół, obszerną analizę strategiczną, a zwłaszcza zwrócenie uwagi na problem rodziców, którym brakuje czasu na pomoc dzieciom w nauce oraz trafne wskazanie konkurencji zagrażającej sukcesowi biznesu, a także za przygotowanie fajnego pomysłu na dzień otwarty, podczas którego potencjalni klienci będą mogli poznać korepetytorów.

Aleksandra Muda za słodki pomysł cukierni o nazwie Muffinek, której wypieki będzie można zamówić przez telefon, za wskazanie istotnych problemów związanych z dalszym otoczeniem, także kwestii niżu demograficznego oraz za zaplanowanie i przedstawienie na ciekawym plakacie atrakcyjnego dnia promocyjnego, podczas którego klienci będą mieli okazję przygotować ciastka własnego wypieku.

Kinga Niemiec za sporządzenie dokładnej i kolorowej biznesowej mapy okolicy oraz fajną propozycję cukierni zlokalizowanej w pobliżu parku, mającej w swojej ofercie zdrowe ciasta, za ciekawą analizę strategiczną i atrakcyjny opis kilku grup typowych klientów, a także za zachęcający do udziału plan dnia otwarcia wraz z przyciągającym uwagę plakatem.

Lilia Obzejta za oryginalny pomysł Prywatnej Eksperymentalnej Szkoły Podstawowej i wyczerpujące porównanie między polskim i fińskim systemem edukacji, za przeprowadzenie kompleksowej analizy strategicznej i zwrócenie uwagi na dwie grupy klientów, jakimi są rodzice i dzieci, a także za znakomicie przygotowaną kampanię promocyjną i intrygujące plakaty.

Hania Olechowska za wykorzystanie opinii eksperta i przygotowanie kanapkowego biznesu, szczególnie dla uczniów zapominających drugiego śniadania, za zwrócenie uwagi na głównego konkurenta automatów z kanapkami i napojami, jakim jest sklepik szkolny, a także za zaplanowanie atrakcyjnego dnia promocyjnego w formie festynu i wymyślenie wielu fajnych haseł reklamowych.

Aleksandra Piątkowska za atrakcyjny pomysł punktu usługowo-handlowego "Tajemnicze Drzwi", oferującego między innymi książki i e-booki oraz organizację imprez okolicznościowych, za ciekawą analizę strategiczną, a zwłaszcza za bardzo konkretny profil konsumentów i konkurentów oraz za świetne propozycje promowania biznesu, atrakcyjną reklamę i plakaty z interesującymi hasłami reklamowymi.

Mateusz Pul za opracowanie bardzo precyzyjnej biznesowej mapy otoczenia i ciekawą propozycję szkółki szachowej, której założenie zostało szczególnie dobrze uzasadnione, szczegółową i wyczerpująco opisaną analizę strategiczną, uwzględniającą nawet problemy zdrowotne właściciela firmy, dokładne zaplanowanie harmonogramu dni promocyjnych i przygotowanie ciekawej ulotki, informującej o korzyściach nauki gry w szachy przez najmłodszych.

Łukasz Rek za propozycję nowoczesnego i kreatywnego biznesu "Smart Robotic", dzięki któremu klienci będą mogli tworzyć własne roboty, za wypunktowanie długiej listy szans i zagrożeń, a przede wszystkim za fantastyczny plakat informujący o dniu promocyjnym i szczegółowy opis atrakcji.

Aleksandra Rostkowska za rozrywkowy pomysł na biznes w postaci domy młodzieżowego House Youth, umożliwiającego spotkania i wspólne spędzanie czasu, a także za wyróżnienie wielu czynników wpływających na sukces firmy, w tym pasywne zachowania młodzieży oraz za całe mnóstwo pomysłów na promocję firmy, szczególnie w formie wyjątkowych wydarzeń, jak na przykład Dni Młodych.

Szymon Rząsa za profesjonalnie i szczegółowo przygotowaną mapę oraz trafiony pomysł kawiarni serwującej gorącą czekoladę, za dokładną analizę strategiczną, uwzględniającą kierowców jadących do lub z Katowic oraz za stworzenie atrakcyjnego plakatu, zachęcającego między innymi do stworzenia własnej czekolady na gorąco.

Hanna Stryj za dokładne opracowanie biznesowej mapy okolicy oraz bardzo ciekawy i dobrze uzasadniony pomysł jadłodajni o nazwie "Kuchnia Babuni", za przygotowanie szczegółowej analizy strategicznej, uwzględniającej możliwości pozyskania środków na uruchomienie nowego biznesu, jak i przepisy sanitarne oraz trafne wyróżnienie kilku grup klientów, a także za interesujący plan kampanii promocyjnej, rozpoczynającej się jeszcze przed otwarciem lokalu.

Hanna Stryj za dokładne opracowanie biznesowej mapy okolicy oraz bardzo ciekawy i dobrze uzasadniony pomysł jadłodajni o nazwie "Kuchnia Babuni", za przygotowanie szczegółowej analizy strategicznej, uwzględniającej możliwości pozyskania środków na uruchomienie nowego biznesu, jak i przepisy sanitarne oraz trafne wyróżnienie kilku grup klientów, a także za interesujący plan kampanii promocyjnej, rozpoczynającej się jeszcze przed otwarciem lokalu.

Krzysztof Suda za szczegółową prezentację biznesowej mapy okolicy i atrakcyjny, szczególnie dla młodzieży, pomysł otwarcia punktu handlowo - usługowego "Łosiek", za dokładną analizę strategiczną, zwłaszcza w obszarze szans, a także za wyczerpujące zaplanowanie Dnia Promocyjnego oraz własnoręczne przygotowanie plakatu informującego o wydarzeniu.

Jan Tarnowski za oznaczenie naprawdę wielu punktów na biznesowej mapie otoczenia i przedstawienie dobrze uzasadnionej propozycji ośrodka sportowego, za ciekawą analizę strategiczną uwzględniającą między innymi problem nadwagi wielu osób, a także za atrakcyjny pomysł organizacji zawodów promujących nowy biznes, za zaproszenie do współpracy partnerów biznesowych i przyciągający uwagę plakat.

Kinga Torenc za przygotowanie precyzyjnej mapy otoczenia oraz za oryginalny pomysł sklepu oferującego nietypowe czapeczki, za bardzo dokładny opis potencjalnych klientów i wyjaśnienie znaczenia różnych czynników otoczenie dalszego, a także za promocję nowego biznesu i zachęcający do zakupów plakat.

Zuzanna Zienkiewicz za szczegółowe opracowanie biznesowej mapy okolicy i bardzo ciekawy pomysł na biznes w postaci kawiarenki seniora "Jesień życia", za wyróżnienie wielu szans (między innymi współpraca ze stowarzyszeniami zajmującymi się ochroną zwierząt) i zagrożeń, a także za bardzo dokładne zaplanowanie dnia promocyjnego, którego gościem specjalnym będzie Profesor Miodek i przygotowanie bardzo czytelnego plakatu.

Laureaci oraz osoby wyróżnione otrzymają piękne dyplomy. Nagrody oraz dyplomy przekażemy Wam pocztą.

wykrzyknik icon Zobacz: Regulamin Konkursu / Etap 1 / Etap 2  / Etap 3

wykrzyknik icon Zapraszamy na Forum EUD, gdzie utworzony został specjalny pokój poświęcony Konkursowi.

Loga organizatorów

PARTNER GŁÓWNY EUD

Narodowy Bank Polski